Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu tenisového klubu
Procházková, Nikola ; Zajícová, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikačního mixu pro nově založený tenisový klub na základě provedených analýz. Gross Tenis club Nová Ves je spolkem, jehož základním účelem a hlavní činností je péče o zvyšování výkonnosti talentovaných mladých tenistů a o sportovní výchovu mládeže. Práce je složena z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky z literatury. Analytická část obsahuje analýzu stávající situace podniku a dotazníkové šetření mezi potenciálními zákazníky klubu. V návrhové části práce jsou uvedeny vlastní návrhy komunikačního mixu tenisového klubu.
Organizace letních dětských táborů
Machač, Ivan ; Turčová, Ivana (vedoucí práce) ; Brtník, Tomáš (oponent)
Tato se práce zabývá plánováním a realizací letního dětského tábora. Zaměřuje se na všechny aspekty pořádání tábora, od výběru vhodné lokality, přes vytváření programu až po ekologický dopad tábora na planetu. Práce poskytuje praktické rady a tipy pro efektivní vedení tábora. Výsledkem je komplexní průvodce pro pořádání letního dětského tábora, který může sloužit jako užitečný zdroj pro budoucí vedoucí a organizátory táborů. Cíle Vytvořit průvodce pro pořádání letních dětských táborů. Deskriptivně analytický přístup, obsahová analýza dokumentů a vlastní zkušenost. Výsledk Celkově lze konstatovat, že práce nabízí komplexní pohled na organizaci letních táborů a otevírá cestu pro další výzkum a zdokonalování praxe v oblasti dětských aktivit a vzdělávání. Závěr Práce přispívá k lepšímu pochopení organizace letních táborů a nabízí prostor pro další výzkum a zdokonalení praxe v oblasti dětských aktivit a vzdělávání. Klíčová slova tábor, hra, aktivity v přírodě, vedení, administrativa, nezisková organizace
Účetnictví v neziskové organizace - teorie a praxe
SMETANOVÁ, Anna
Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy týkající se neziskových organizací a jejich vlastností a seznamuje nás s různými typy neziskových organizací. Popisuje právní legislativu, která upravuje činnost neziskových organizací a stanovuje způsoby účtování některých účetních operací, které se liší od účtování v ziskových organizací.Také zobrazuje možnosti financování jejich činností. Praktická část práce je aplikována na spolek Místní akční skupiny (MAS) Krajina srdce. Její hlavní činností je podpora rozvoje venkovského území Jihočeského a Středočeského kraje. Praktická část je zaměřena na analýzu účetníh o režimu a způsobu financování vybrané neziskové organizace. Analýza účetního režimu popisuje specifika účtování MAS Krajiny srdce, mezi které patří např. účtování darů, dotací a členských příspěvků. Jako výhodou účtování u darů a členských příspěvků může být označeno, že tyto vyjmenované zdroje jsou osvobozeny od daně z příjmů. Z analýzy vícezdrojového financování vyšlo najevo, že organizace financuje svou činnost převážně dotacemi. Tyto dotace tvoří více než 75% veškerých zdrojů, které má spolek k dispozici. Bylo navrženo, aby se organizace snažila získat více individuálních dárců nebo zahájila další vedlejší činnost.
Návrh komunikačního mixu tenisového klubu
Procházková, Nikola ; Zajícová, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikačního mixu pro nově založený tenisový klub na základě provedených analýz. Gross Tenis club Nová Ves je spolkem, jehož základním účelem a hlavní činností je péče o zvyšování výkonnosti talentovaných mladých tenistů a o sportovní výchovu mládeže. Práce je složena z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky z literatury. Analytická část obsahuje analýzu stávající situace podniku a dotazníkové šetření mezi potenciálními zákazníky klubu. V návrhové části práce jsou uvedeny vlastní návrhy komunikačního mixu tenisového klubu.
Spolupráce médií s neziskovými organizacemi na příkladu kauzy "Stromkaři" a mediální zpracování případu
Nguyenová, Thuong Ly ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Láb, Filip (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na způsob mediálního zpracování kauzy "Stromkaři" a na komunikaci novinářů se zástupci neziskových organizací. V kauze jde o pracovní vykořisťování cizinců v českých lesích. Pracovníci za odvedenou práci nedostali zaplaceno, ubytování a strava byly také nedostatečné. Tato praxe se dotkla několika národnostních menšin. Případu se ujali právníci, kauzu pak veřejnosti otevřely neziskové organizace a média. Práce kauzu "Stromkaři" na začátku představí a přiblíží vývoj případu, dále se věnuje problematice spolupráce médií s neziskovými organizacemi. Rozhovory s představiteli obou institucí ukazují, jak spolu komunikují, co by vedlo k lepší spolupráci a jaká je medializace neziskových témat. Rozhovory také ukazují, jak probíhala část komunikace a spolupráce v případě "Stromkařů". Následuje analýza vybraných tištěných titulů. Cílem práce bylo zjistit způsob komunikace médií s neziskovými organizacemi v českém prostředí a analyzovat medializaci případu "Stromkaři".
Marketingový mix TJ X3M Sokol Královské Vinohrady a návrhy na jeho zlepšení
Buchtová, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Marketingový mix TJ X3M Sokol Královské Vinohrady a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu stávajícího marketingového mixu florbalového klubu TJ X3M Sokol Královské Vinohrady a následně navrhnout opatření na jeho zlepšení, která by vedla k většímu zájmu zákazníků jakožto sponzorů, stávajících hráčů, potenciálních hráčů, diváků a fanoušků. Metody: K zjištění základních informací o florbalovém klubu a jeho marketingovém mixu bylo využito strukturované interview s otevřenými otázkami (Interview 1). K analýze podmínek klubu sloužila případová studie společně s analýzou dokumentů a vlastním pozorováním. Potřebné informace k prováděným analýzám byly zajištěny též pomocí strukturovaného interview s otevřenými otázkami (Interview 2). Analýza prostředí klubu byla provedena pomocí PEST analýzy a analýzy zdrojů. Ke shrnutí poznatků a vyvození závěrů o současném stavu marketingového mixu byla realizována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky v marketingovém mixu TJ X3M Sokol Královské Vinohrady, které lze spatřit především v klubovém merchandisingu, venkovní reklamě, oblasti public relations a doprovodném programu. Klíčová slova: sportovní marketing, nezisková organizace, analýza, florbal
Analýza a návrh komunikace České marketingové společnosti
Coňková, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vysekalová, Jitka (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci České marketingové společnosti, nestátní neziskové organizace specializující se na rozvoj a zvyšování kvality marketingu v České republice. Cílem diplomové práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci České marketingové společnosti a navrhnout případné změny v této komunikaci. Diplomová práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola tvoří teoretický rámec práce. Druhá kapitola tvoří analytickou část a zaměřuje se na analýzu komunikace, situační analýzu, konkurenční analýzu a SWOT analýzu komunikace České marketingové společnosti. Poslední kapitolu tvoří výzkum autorky práce zaměřený na vnímání České marketingové společnosti studenty Vysoké školy ekonomické v Praze a návrhy na změny sledované komunikace.
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Gryčová, Veronika ; Havlová, Lenka (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingové komunikace neziskové organizace Junák -- český skaut, z. s., a to konkrétně její podřízené jednotky s názvem Junák -- český skaut, středisko Zlatá Růže Jindřichův Hradec, z. s. Pro dosažení cíle využiji hned několik metodik, mezi které patří dotazníkové šetření pro obyvatele Jindřichohradecka, i osobní rozhovory s tiskovou mluvčí Junáka a vedením střediska Zlatá Růže. Práce vychází z teoretických poznatků, které jsou následně aplikovány na konkrétní problematiku a organizaci. Výsledkem práce bude aktuální stav marketingové komunikace v dané organizaci a návrh možných zlepšení.
Nadace Brücke/Most a její vliv na česko-německou kulturní spolupráci po roce 1997
HERELOVÁ, Veronika
Bakalářská práce je věnována česko-německým kulturním vztahům na přelomu 20. a 21. století, a to především na příkladu Nadace Brücke/Most, jež se zaměřuje na podporu česko-německého porozumění a spolupráce (Nadace byla založena v roce 1997, s cílem spolupracovat s Českou republikou a dalšími státy střední a východní Evropy). Na základě informací od nadace, jejích materiálů, příp. rozhovorů s pracovníky Nadace, bude bakalářská práce přibližovat činnost Nadace Brücke/Most, její aktivity v České republice a projekty, které podporuje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.